Відбулося засідання МО вчителів початкових класів Водянської ОТГ
У період, коли освіта України набуває кардинальних змін, виникає необхідність в оновленні методів навчання, в залученні інноваційних методик до процесу формування в учнів предметних та життєвих компетентностей. Сучасному су спільству потрібні громадяни, які здатні приймати нестандартні рішення, творчо підходити до вирішення тієї чи іншої проблеми, самоконтролювати та самооцінювати результати своєї діяльності.
Нова українська школа – це ключова реформа Міністерства освіти і науки. Головна мета – створити школу, у якій буде приємно навчатись і яка даватиме учням не тільки знання, як це відбувається зараз, а й вміння застосовувати їх у житті.
НУШ – це школа, до якої приємно ходити учням. Тут прислухаються до їхньої думки, вчать критично мислити, не боятись висловлювати власну думку та бути відповідальними громадянами. Водночас батькам теж подобається відвідувати цю школу, адже тут панують співпраця та взаєморозуміння.
Учитель – це людина, на якій тримається реформа. Без неї чи нього будь-які зміни будуть неможливими, тому один з головних принципів НУШ – умотивований учитель. Це означає, що наша мета – сприяти його професійному та особистому зростанню, а також підвищувати його соціальний статус.
Щоб навчати по-новому, вчитель повинен отримати свободу дій – обирати навчальні матеріали, імпровізувати та експериментувати. Цю свободу дає новий закон «Про освіту».
Педагоги підвели підсумок навчання за 2020-2021 н.р., а також обговорили ряд важливих питань.
1. Нова українська школа: досягнення, проблеми, шляхи вирішення. Досвідом роботи та труднощами у впровадженні моделі нової української школи поділилися керівник МО вчителів початкових класівСидельникова С.В.
2. Сучасні підходи до підвищення кваліфікації педагогічних працівників. Вчитель початкових класів Нововодянської ЗОШ Піскоха С.Д.
3. Застосування сучасних методів навчання в українській початковій школі (з досвіду роботи вчителя початкових класів Водянської ЗОШ №1 Решетової Т.М.).
4. Важливі акценти щодо організації дистанційного навчання молодших школярів.
Вчителі поділилися досвідом організації дистанційного та змішаного навчання, виробили спільні підходи до організації освітнього процесу в умовах карантинних обмежень.
Коментарі:
Ваш коментар може бути першим :)