A A A K K K
для людей із порушенням зору
Водянська громада
Запорізька область, Василівський район

Інформація від Енергодарської ОДПІ

Дата: 14.02.2019 20:12
Кількість переглядів: 474

Фото без опису

 

Запорізькі комунальні підприємства вдвічі збільшили сплату податку на прибуток

 

З початку року підприємства комунальної форми власності спрямували до місцевих бюджетів Запорізької області майже 11 мільйонів гривень податку на прибуток. Як повідомив в. о. начальника Головного управління ДФС у Запорізькій області Валерій Манько, порівняно з січневими показниками 2018 року надходження зросли на 6,7 мільйона або більш ніж удвічі.

Найбільші суми податку сплатили суб'єкти господарювання м. Запоріжжя – 2,5 мільйона, комунальні підприємства м. Мелітополь, Мелітопольського та Веселівського районів – понад 470 тисяч, м. Бердянськ, Бердянського і Приморського районів – 433 тисячі, Якимівського та Приазовського районів – 171 тисячу тощо.

Усього в регіоні на обліку перебувають 761 підприємство та фінансова установа комунальної форми власності, які відповідно до Бюджетного кодексу України сплачують податок на прибуток до бюджетів міст, районів та об'єднаних територіальних громад.

Нагадаємо, базова ставка податку на прибуток підприємств становить 18 відсотків, термін подання річної звітності – протягом 60 днів після закінчення звітного року, тобто, до 1 березня 2019 року включно.

 

Головне управління ДФС у Запорізькій області

ТЕМА: Наповнення бюджету

Спікер: Начальник ГУ ДФС

 

Працівникам запорізьких підприємств виплачено понад 180 мільйонів гривень зарплатних боргів

 

Результати погашення запорізькими роботодавцями заборгованості із заробітної плати розглянули члени обласної комісії під час сьогоднішнього засідання.

Захід відбувся під головуванням губернатора Запорізької області Костянтина Бриля за участю представників фіскальної служби, Головного управління Пенсійного фонду в Запорізькій області, державної виконавчої служби, інших органів влади та суб'єктів господарювання регіону.

Як підкреслив Костянтин Бриль, питання ліквідації боргів по заробітним платам та підвищення рівня оплати праці знаходяться на постійному контролі органів влади.

Так, минулого року було проведено 384 засідання обласної та територіальних комісій щодо погашення зарплатної заборгованості, під час яких заслухано 202 керівника підприємств-боржників. За результатам цих заходів погашено борги на суму 181 мільйон гривень.

Водночас, як було зауважено, на сьогодні загальна сума невиплачених зарплат зросла майже на 64 мільйони та станом на початок 2019 року склала понад 190 мільйонів. При цьому 84 відсотки з цієї суми мають суб'єкти господарювання державного сектору економіки. Найбільші суми боргів накопичені на підприємствах обласного центру – 120 мільйонів, м. Мелітополь – 20 мільйонів та м. Бердянськ – 7,8 мільйона.

Оскільки на засіданні були присутні керівники деяких з підприємств-боржників, члени комісії розглянули ситуацію по кожному із них та прийняли відповідні рішення.

 

Головне управління ДФС у Запорізькій області

ТЕМА: Трудові відносини

Спікер: Керівник підрозділу ГУ ДФС

Новації у сплаті рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин

Законом України від 23.11.2018 № 2628-УІІІ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких  законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів» визначено  ставку рентної плати за залізну руду у 2019 році, а саме:  8,8 відс. від вартості товарної продукції гірничого підприємства (у 2018 році ставка становила 8 відс.).

Крім цього, нормами Бюджетного кодексу України з 2019 року змінено розмежування рентної плати до відповідних бюджетів:

- до державного бюджету – 70 відс. (у 2018 році – 75 відс.); 

- до місцевих бюджетів – 30 відс. (у 2018 році – 25 відс.). 

Крім цього, Законом України № 2628-УІІІ  передбачено збільшення ставок по рентній платі за спеціальне використання лісових ресурсів в 1,5 рази.

 Рекомендації щодо особливостей адміністрування у 2019 році рентної плати за користування надрами для видобування корисних копалин надані у листі ДФС  України від 25.01.2019 № 2394/7/99-99-12-03-04-18.

Оновлено довідники податкових пільг станом на 01.01.2019

Державна фіскальна служба України  оприлюднила:

- Довідник № 91/1 податкових пільг, що є втратами доходів бюджету,

- та Довідник № 91/2 інших податкових пільг.

Дані  довідників використовуються платниками податків при складанні Звіту про суми податкових пільг за формою, затвердженою постановою КМУ від 27.12.2010 р. № 1233.

Довідники податкових пільг станом на 01.01.2019 розміщено на офіційному веб-порталі ДФС: 

http://sfs.gov.ua/dovidniki--reestri--perelik/dovidniki-/54005.html

 

Платникам ПДВ

Зупинено реєстрацію податкової накладної в ЄРПН. Як діяти?

У разі зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в ЕРПН фіскальний орган протягом операційного дня надсилає (в електронній формі у текстовому форматі) в автоматичному режимі платнику ПДВ квитанцію про зупинення реєстрації.

У квитанції про зупинення реєстрації ПН / РК / зазначаються:

- номер та дата складання  ПН / РК;

- порядковий номер, номенклатура товарів/послуг продавця, код товару згідно з УКТЗЕД / послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг, зазначені у ПН /РК, реєстрація яких зупинена;

- критерій(ї) ризиковості платника податку та/або критерій(ї) ризиковості здійснення операцій, на підставі якого(их) зупинено реєстрацію ПН / РК в ЄРПН, із розрахованим показником за кожним критерієм, якому відповідає платник податку;

- пропозиція щодо надання платником податку пояснень та копій документів, необхідних для прийняття рішення про реєстрацію ПН / РК в ЄРПН.

Якщо отримана квитанція про зупинення реєстрації ПН / РК в ЄРПН, платник ПДВ має право надати пояснення та копії документів, необхідних для прийняття комісіями контролюючих органів рішення про їх реєстрацію в Реєстрі.

Зазначені документи, подаються протягом 365 календарних днів, що настають за датою виникнення податкового зобов'язання, відображеного у податковій накладній/розрахунку коригування.

Зверніть увагу, що письмові пояснення та копії документів подаються до ДФС в електронній формі засобами електронного зв'язку, визначеними ДФС.

Можна подати письмові пояснення та копії документів до декількох податкових накладних / розрахунків коригування, якщо вони складені на одного отримувача - платника ПДВ за одним і тим самим договором або якщо в них відображені однотипні операції (з однаковими кодами товарів згідно з УКТЗЕД або кодами послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг).

Для платників ПДВ, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних/ розрахунках коригування, зареєстрованих в поточному місяці у ЄРПН, з урахуванням поданої податкової накладної/розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, менше 30 млн. гривень, рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації приймається Комісією регіонального рівня.

Рішення приймається протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів і реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається платнику податку.

Для платників ПДВ, у яких обсяг постачання, зазначений в податкових накладних/ розрахунках коригування, зареєстрованих в поточному місяці у Реєстрі, з урахуванням поданої податкової накладної/розрахунку коригування на реєстрацію в Реєстрі, більше 30 млн. гривень включно, відповідне рішення приймається Комісією регіонального рівня та надсилається до комісії ДФС.

Рішення приймається протягом п'яти робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів.

До надсилання до комісії центрального рівня, рішення попередньо реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена.

Комісія центрального рівня протягом семи робочих днів, що настають за днем отримання пояснень та копій документів, але не раніше отриманого рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі комісії регіонального рівня, може прийняти інше рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Реєстрі.

Прийняте комісією центрального рівня рішення реєструється в окремому Реєстрі податкових накладних/розрахунків коригування, реєстрація яких зупинена, та надсилається платнику податку, а рішення Комісії регіонального рівня скасовується.

Рішення про відмову у реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Реєстрі може бути оскаржено в адміністративному або судовому порядку.

Зазначений порядок передбачений «Порядком зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних», затвердженим постановою КМУ від 21.02.2018 № 117.

 

Як подати таблицю даних платника податку: практичні поради

Платник ПДВ має право подати до фіскальної служби таблицю даних платника податку за встановленою формою згідно з додатком 3 до "Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних".

Таблиця подається в електронній формі засобами електронного зв'язку.

Її можна подати ще до факту зупинення, якщо вона буде врахована, то у подальшому податкові накладні будуть зареєстровані.

Зверніть увагу, що Таблиця даних платника податку обов’язково подається із поясненням.

У ньому зазначаються види економічної діяльності, а також продукція, яка використовується та виготовляється при здійсненні діяльності, із можливим посиланням на податкову та іншу звітність платника податку.

Також доцільно надати копії документів, що підтверджують діяльність платника ПДВ.

Отже, Таблиця заповнюється наступним чином:

- у графі "Код згідно з КВЕД ДК 009:2010" зазначаються види економічної діяльності відповідно до Класифікатора видів економічної діяльності (КВЕД ДК 009:2010). При цьому цей код потрібно вказувати в кожному рядку;

- у графі "Код згідно з УКТ ЗЕД/ДК 016-2010 (придбання (отримання) товарів/послуг)" вказуються коди товарів згідно з УКТ ЗЕД або коди послуг згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (ДК 016-2010) (далі – ДКПП), що на постійній основі придбаваються (отримуються) платником податку.

Кожний код УКТ ЗЕД (що відповідає певному товару) зазначається в окремому рядку навпроти рядка, у якому зазначений вид діяльності;

- у графі "Код згідно з УКТ ЗЕД/ДК 016-2010 (постачання (виготовлення) товарів/послуг" записуються коди товарів згідно з УКТ ЗЕД або коди послуг згідно з ДКПП, що на постійній основі постачаються (виготовляються) платником податку.

Одночасне заповнення граф щодо придбання (отримання) і постачання (виготовлення) в одному рядку Таблиці не допускається.

Коди послуг згідно з ДКПП у Таблиці мають містити від 5 до 14 символів.

Таблиця даних платника податку із поясненнями розглядається комісіями регіонального рівня протягом 5 робочих днів після дня її отримання.

Відповідне рішення (врахування або неврахування таблиці) протягом операційного дня стає доступним платнику податку в електронному кабінеті.

Зазначений порядок передбачений п. 29 – 38 "Порядку зупинення реєстрації податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних", затвердженого постановою КМУ від 21.02.2018 № 117.

 

Запорізьким підприємцям фіскальна служба видала майже півтисячі ліцензій для торгівлі тютюном і алкоголем

 

Фіскальна служба Запорізької області у січні 2019 року видала 493 ліцензії на роздрібну торгівлю алкогольними напоями та тютюновими виробами.

З початку року від ліцензування роздрібної реалізації підакцизної продукції до місцевих бюджетів надійшло 2,3 мільйона гривень.

Також за перший місяць року фахівці органів ДФС області продовжили термін дії 916 документів, призупинили 120 дозволів, анулювали 230 ліцензій, у тому числі одну – за продаж алкоголю неповнолітнім.

Загальна кількість діючих ліцензій станом на початок лютого склала 7781. З їхнім переліком можна ознайомитись на сайті фіскальної служби регіону за посиланням: http://zp.sfs.gov.ua/reestr-vidanih-licenziy.

З початку року в сфері торгівлі підакцизною продукцією було проведено 51 перевірку. За виявлені порушення законодавства, що регулює обіг підакцизних товарів, до суб'єктів господарювання застосовані штрафні санкції на суму 807 тисяч гривень.

 

Головне управління ДФС у Запорізькій області

ТЕМА: Легалізація ринку підакцизних товарів

Спікер: Фахівець ГУ ДФС

Фото без опису


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь